Kohaletoimetamine & tagastamine
KAUBA KOHALETOIMETAMINE
Vines.ee toimetab kulleri vahendusel kauba kohale vaid Eesti piiri siseselt.
Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi või Venipaki kulleri vahendusel 2–4 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Premium Wine OÜ arvelduskontole.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannab klient kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.
NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart.
SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada kl 10.00–22.00.
Juhul kui valite kättetoimetamiseks Venipaki kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–R (tööpäevadel) ajavahemikul kl 10–17. Vajalik esitada kullerile isikut tõendav dokument.
Klient vastutab, et on esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. Vines.ee ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.
Vines.ee ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab Vines.ee e-poes kirjeldatule. Juhul kui Teieni jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile info@vines.ee või helistades +372 5660 9309.
NB! Erisoovid ning muud märkused (nt fonolukk ei tööta, hoovis on kuri koer, olen hõivatud kl 12–14, keegi teine võtab Teie asemel kauba vastu jne), saate sisestada infokasti. Infokasti leiate, kui olete ostu sooritamisel jõudnud nii kaugele, et peate sisestama oma andmed.
KAUBA TAGASTAMINE
Vines.ee vastutab ostjale müüdud kauba (Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu seadustest tingituna välja arvatud kaup, mis on kiiresti riknev või vananev) lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Vines.ee kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@vines.ee või helistada telefonil: +372 5660 9309.
Vines.ee ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Vines.ee-st ostetud kaubal on puudused, mille eest Vines.ee vastutab, parandab või asendab Vines.ee puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Vines.ee ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Vines.ee vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kui ostjal on Vines.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@vines.ee või helistada telefonil +372 5660 9309.
Kui ostja ja Vines.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Vines.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Rohkem infot:
https://komisjon.ee/
https://ec.europa.eu/info/index_et
TELLIMUSE TÜHISTAMINE
Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate meiega ühendust info@vines.ee või helistades +372 5660 9309 enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.